domingo, 22 de marzo de 2015

Mes noticies-Más noticias

En menys de 24 hores ja hem superat els 200 m'agrada, gràcies a tots pel suport moral que ens esteu donant, ja hem començat a definir la o les associacions d'afectats d'alguna malaltia a les quals farem aportació dels vostres donatius per apadrinar un o varis dels tresmils que pujarem en el nostre repte, aquesta aportació servirà per a la recerca o la millora de les condicions dels malalts o les seves famílies.
En l'esportiu sabem on ens fiquem perquè el terreny ho tenim trepitjat, el que no tenim clar és si podrem completar el repte en menys de 24 hores Senar-*Stop.
Anirem informant.
Reconeixeu aquestes muntanyes?



En menos de 24 horas ya hemos superado los 200 me gusta, gracias a todos por el soporte moral que nos estáis dando, ya hemos empezado a definir la o las asociaciones de afectados de alguna enfermedad a las que haremos aportación de vuestros donativos por apadrinar uno o varios de los tresmiles que subiremos en nuestro reto, esta aportación servirá para la investigación o la mejora de las condiciones de los enfermos o sus familias.
En lo deportivo sabemos donde nos metemos porque el terreno lo tenemos pisado, lo que no tenemos claro es si podremos completar el reto en menos de 24 horas Non-Stop.
Iremos informando.
Reconocéis estas montañas?

No hay comentarios:

Publicar un comentario